Mitä on hustlaus ja miksi sinun kannattaa tehdä sitä?
Hustling eli suomeksi hustlaus on ahkeraa tekemistä sekä aggressiivisia keinoja rahan hankkimiseksi tai asioiden tekemiseksi. Tällä ei nyt tarkoiteta, että sinun täytyy aloittaa aggressiolla, vaan tarkoitan, että sinä muutat naapuriavun eli satunnaisen tekemisen malliksi, joka muuttaa sen saman tekemisen tulevaisuudessa yritykseksi. Nyt kun itse ymmärrät, miten rahaa luodaan vuositasolla satoja miljardeja lisää, ymmärrät, miksi sinun kannattaa keskittyä siihen, että keräät sitä mahdollisimman paljon itsellesi, koska koko kurssimme idea on se, ettet enää tule siihen tilanteeseen, jossa kysyt itseltäsi ”mistä ylimääräinen sata euroa”, vaan tulet jo tietämään, mistä ja miten saat tuon ylimääräisen 100 euroa – ja mikä parasta, teet sen itse.
Hustlaus-toiminta eroaa siis merkittävästi naapuriavusta, koska hustlaajana sinä teet jatkuvasti, kun taas naapuriavun kanssa voit tarjota silloin tällöin vaikkapa renkaanvaihtoa kaksi kertaa vuodessa. Meidän tarkoitus on neuvoa sinulle, miten sinä muutat naapuriavun kassavirraksi. Olemme rakentaneet mallin, joka toimii jokaisella, joka tekee ja jättää selittelyn muille. Tämä malli on tulos omien virheideni sekä korjausteni pohjalta, ja tätä mallia varten olen itse ostanut useita maksullisia kursseja ja katsonut useita tunteja videoita. Siksi toivonkin, että käyt koko tämän kurssin läpi, koska hustlaaja tarvitsee sen energian, mitä tämä koko kurssi antaa sinulle – muutoin et voi pärjätä.
Hustling-toiminnassa annan sinulle useita vaihtoehtoja ja polkuja, joiden kautta saat muutettua vaikka nurmikonleikkuut maisemointiyritykseksi, jolla on tekijöitä, ja annan sinulle kaiken sen opin, mitä itse tiedän. Se, mikä tässä kurssissa on parasta: tämä on täysin ilmainen sinulle, vaikka itse olen tähän oppiin käyttänyt tuhansia euroja ja muovannut mallin sellaiseksi, että se toimii myös käytännössä. Kaikki riippuu siitä, oletko valmis tekemään etkä vain selittelemään ja unelmoimaan.
Minkä palvelun aloitan?
Hustlaamisessa tärkeintä on löytää se palvelu, mitä alat tarjoamaan. Et saa hyppiä palvelusta toiseen etkä vaihtaa hustlaamisesta flippaamiseen tai ideoida mitään muuta, koska se, kun keskität kaiken aikasi tekemiseen ja yhteen asiaan, tulet menestymään – mutta jos alat sivussa miettimään vaihtoehtoa tai sinulla on vaihtoehtoinen suunnitelma, olet tuomittu jo häviämään, kun jätät tilaa ajatukselle ”on ok, jos luovutan, kun mulla on vaihtoehto”. Hustlaajalla ei ole vaihtoehtoja ja sen vuoksi sinä tulet menestymään.
Tässä tulee sinulle muutamia vaihtoehtoja, joita käymme lävitse myös tämän kurssin laajennuksessa eli miten skaalaat hustlaamisen yritykseksi. Voit aloittaa jollain näistä toimista tai suunnitella oman palvelupakettisi:
- Nurmikonleikkuu (pensasaidat, trimmaus, ravinteet, lannoitteet, ilmaus yms.)
- Lehtien puhdistaminen (pihoilta, ränneistä, katukivetyksiltä)
- Painepeseminen (katot, pihatiet yms.)
- Siivouspalvelu (kodit, toimistot, Airbnb-jälkisiivous sekä ikkunapesut)
- Lumityöt (lumenluonti, hiekoitus, jäänpoisto)
- Lastenhoito (päivähoito, tilapäinen hoitaja yms.)
- Lemmikkien hoito (koirien ulkoilutus, kissojen ruokinta yms.)
- Autojen pesu (tämän voi laajentaa niin veneisiin kuin mihin haluat)
- Terassien/aitojen hoito (maalaukset, pienet korjaukset, öljyäminen)
- Kotipalvelut (huonekalujen kasaus, TV-asennus, tietokoneen asennus/huolto yms.)
- Pienremontit (reikien paikkaus, ovenkahvojen vaihto)
- Mattojen pesu (noutopalveluna)
- Ajoneuvohuolto (apuvirta, polttimoiden vaihto, öljynvaihdot, renkaanvaihdot yms.)
- Pienkoneiden korjaus (pienkoneet, mönkijät, mopot, moottoripyörät yms.)
- Polkupyörien huolto
- Kellari-/autotallisiivouspalvelu (siivous, kaatiskuormat yms.)
- Kuljetuspalvelut (jos sulla on paku, niin aina on kysyntää)
- Kaupassakäynti (vanhukset ja kiireiset lapsiperheet arvostavat)
- Puun kaato (puiden kaato, polttopuiden teko tai vaikka raivaussahalla alueiden siivoaminen)
Tuossa yläpuolella on 18 ideaa, joista pääset varmasti suunnittelemaan sitä sun polkua, mitä lähdet tekemään. Ja nyt muista: tärkein asia on se, että sinä et tarvitse mihinkään näistä mitään uusia ja kalliita työkaluja/koneita, koska voit aina lainata, ostaa käytettynä tai käyttää jo olemassa olevia koneita ja työkaluja näiden palveluiden tekemiseksi. Sitten kun olet saanut tämän tuottamaan, voit parantaa kalustoa – tämän polun käyn lävitse laajennusosiossa. Nyt on tarkoitus, että alat tekemään selittelyn ja ”aloitan ensi maanantaina” -puheen sijaan.
Palvelun aloittamiseksi sinun kannattaa miettiä se asia, mihin sinulla on intohimoa. Jokainen noista yllä olevista palveluista on mahdollista skaalata yli 10 000 euron tuottoon kuukaudessa, mutta jos sinulla ei ole intohimoa siihen, mitä alat tekemään, et voi menestyä siinä alassa. Sen sijaan, että etsisit ”mikä tuottaa parhaiten”, sinun tulee ajatella näistä palveluista sitä palvelua, minkä tekeminen tuntuu mukavalta vielä 5 vuoden päästä, koska muutoin et voi menestyä. Menestyjä ei etsi ”mikä tuottaa parhaiten”, vaan ajattelee ”tykkään toimia tämän asian kanssa” ja rakentaa sen ympärille yrityksen.
Muista, että voit aina kysyä joltain sukulaiselta, kaverilta tai muulta henkilöltä: ”Hei, pystytkö lainaamaan minulle ruohonleikkuria, jotta voin aloittaa tämän toiminnan?” Yllätyt, kuinka moni on valmis auttamaan sinua. Eikä nurmikon leikkuuta tarvitse aloittaa ajettavalla leikkurilla – se on kehitysvaihe, ei aloituspiste. Voit ihan hyvin mennä työnnettävällä vanhalla leikkurilla tekemään työt ja ostaa sitten, kun sinulla on siihen varaa, paremmat laitteet, jotta työ nopeutuu ja rahaa tulee enemmän.
HUOMIO: Myynnissä tärkein asia on löytää ongelma, johon sinä tarjoat ratkaisun. Tässä kohtaa otetaan hyöty irti ihmisistä, jotka tuhlaavat aikaansa turhiin asioihin – sinä tarjoat heille avun, joka antaa enemmän aikaa. Toinen tärkeä seikka on muistaa, että myynti ei ole oman tuotteen tai palvelun kehumista, vaan asiakkaan ongelmien ratkomista. Kerro siis aina, miten tuotteesi tai palvelusi auttaa asiakasta: säästää aikaa, säästää rahaa tai pidentää käyttöikää esimerkiksi asunnon tai kiinteistön kunnostuksessa. Keskity ratkaisuihin, älä pelkkään myyntiin.
Miten saadaan asiakkaita naapuriapupalvelulle?
Ensimmäiseksi sun pitää suunnitella toimintamallisi, koska se, mikä erottaa hustlaajan perinteisestä naapurin avustajasta, on se, miten sinä tulet erottumaan kaikista muista. Todella moni tarjoaa vaikkapa nurmikonleikkuuta, mutta kuinka moni näistä tekee sen nurmikon leikkauksen jälkeen nopean haravoinnin ja siivoaa leikkuujätteen pois, jolloin nurmikko näyttää upealta? Sinun tulee aina ylittää asiakkaasi odotukset. Jos asiakas tilaa sinulta kodinsiivouksen, voit jättää heille jonkun viestin tai tehdä hieman extraa, jotta se yksittäinen työ, jonka teet, muuttuu jatkuvaksi työksi, joka tuo sinulle kassavirran. Asiakaspalvelussa muista aina olla tyyni ja ystävällinen. Vaikka asiakas olisi kuinka törkeä/röyhkeä, se että toimit rauhassa mahdollistaa sen, että saat keikkaa jatkossa.
Voit käyttää flyerin sekä toiminnan suunnittelua varten ihan ChatGPT-tekoälyä, jonka avulla voit suunnitella itsellesi yritysnimen (ei tarvitse aluksi rekisteröidä firmaa), logon, sloganin ja sitten flyerit. Hinnoittelua varten joudut etsimään oman paikkakuntasi hintatason ja keskittämään hinnan siten, ettet tee liian halvalla, koska se, että saat kaikki alueesi keikat halvan hinnan vuoksi, ei ole bisnestä vaan itsensä polttamista loppuun. Hinnaston tulee olla lähellä sitä yläpäätä. Toki voit aloittaa halvimman kanssa samasta hinnasta, mutta neuvon aina ihmisiä tähtäämään korkeampaan hintaan, koska sun tehtäväsi on tarjota asiakkaalle enemmän samaan rahaan, jolloin saat aina asiakkaita, kun sinut muistetaan henkilönä, joka tarjoaa enemmän vähemmällä.
Asiakashankintaa varten sinun tulee käyttää ilmaista Canva-palvelua ja suunnitella flyer eli lehtinen, jota rupeat jakamaan naapurustossasi. Tätä varten sinun tulee ensin miettiä ja suunnitella se malli, mitä lähdet tekemään. Minä en sinulle anna muuta kuin ideat ja ohjeet, miten teet rahaa – sinä olet se, joka tekee ja tuo itselleen kassavirran. Flyerien jakaminen voi tapahtua kauppojen ilmoitustaulujen, paikallisten ilmoitustaulujen lisäksi myös ovelta ovelle -mallilla, ja se toimii aina, koska silloin asiakkaat näkevät sinut ja pystyt vaikuttamaan enemmän siihen, että saat keikkaa. Hyvä flyer on sellainen, missä ei ole liikaa informaatiota ja siinä on erottuva fontti ja selkeä malli. Pyri tekemään sellainen flyer, jonka pystyy lukemaan kauempaa selkeästi. Siinä voi olla QR-koodi, joka antaa käyttäjälle yhteystietosi, jolloin saat asiakkaita myös ilman ovelta ovelle menemistä.
Etsi omalta alueeltasi naapurustoja, joissa on isot pihat ja uudet autot pihassa. Tämä onnistuu helposti Google Mapsin satelliittinäkymässä tai sitten, jos tunnet alueesi, tiedät missä asuu keskiluokka eli varakkaat ihmiset, koska sinä tarjoat palvelusi heille, et muille. Haluat varakkaita asiakkaita ja mielellään pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen. Jos sun alueella on paljon laatoitettuja pihateitä, silloin painepesufirma voi olla loistava valinta, koska kukapa ei haluaisi omaa pihalaatoitustaan siistiksi ja sinä tarjoat tätä palvelua heille. Annan tässä sinulle samalla sen mallin, miten löydät oman alueesi palvelun, jolle on kysyntää. Jos paikkakuntasi on täynnä mökkejä, voit tarjota heille sopivia palveluita, kuten vaikka saunan esilämmityksen ennen kuin isäntäväki tulee paikalle. Tästäkin olen itse joskus maksanut, että mökin vuokraaja lämmittää paljun ja saunan valmiiksi, kun tulimme mökille illasta.
Miten markkinointia sitten jatketaan, kun ollaan siinä pisteessä, että eka asiakas on tullut?
Tässä on suunta, johon sinun tulee viedä tämä hustlaus-toiminta. Haluat markkinoida palveluitasi ja annan sinulle viisi tehokkainta tapaa luoda asiakaskäynnit kassavirraksi – ja muista: tänään tehty on huomisen tulos. Ei se, että annat itsellesi aikaa ”noh, teen flyerin maanantaina ja ehkä tulostutan ne keskiviikkona”, vaan sun pitää tehdä ja toimia. Muuten laiskistut ja jätät tilaa selittelyille, mikä ei kuulu menestyjän ja rikkaan valikoimiin. Mutta tässä nyt lyhyt lista, ja seuraavaksi käyn läpi, miten nämä asiat muuttuvat kassavirraksi
- Ilmainen Google My Business -sivu
- Facebook-sivu ja IG + TikTok -tili
- Asusteet (logolla varustettu huppari/T-paita ja lippis/pipo)
- Magneettitarrat autoon (nämä aina kun olet asiakkaalla, ja auto siten parkkiin, että sen näkee naapurit!)
- Peruskotisivu Wix/Webnode tms.
Google My Business -sivun avulla saat kerättyä arvosteluja ja voit täyttää sinne todella kattavasti toimintaasi liittyen tietoja. Mikä parasta, tämän sivun voi rakentaa paikkakuntakohtaisesti eli saat lisättyä ”yrityksen” tiedot, eikä tämän tarvitse aluksi edes olla rekisteröity ja kaupparekisterissä oleva firma, vaan aluksi voit mennä ihan tällä toiminnalla, jonka perustat, ja rekisteröidä sen myöhemmin yritykseksi.
Facebook-sivu ja Instagram sekä TikTok-tilit toiminnalle – miksi? Koska voit käyttää omaa Facebook-sivua siihen, että saat asiakkaita. Muista, että tämän sivun ja oman profiilisi tulee olla sellainen, että ihmiset tilaavat sinulta: siisti kuva itsestä, naama näkyviin ja muodostetaan se henkilöbrändi ulos, mitä haluat muiden näkevän. Koska olet tässä vaiheessa kurssiani, tiedät jo, miten somea käytetään – eli kaikki turha toiminta ja selaus jätetään niille, joilta keräät rahat pois. TikTok ja Instagram ovat hyviä kanavia, mutta miten tehdään videoita, jotka tuottavat sinulle? Kun olet asiakkaan luona, tee videoita, joissa on ennen- ja jälkeen-työn klipit, ja voi olla myös välissä pikanopeudella hieman sitä työvaihetta. Tätä varten kannattaa hankkia kolmijalka ja sopia myös asiakkaan kanssa, että tällaisen videon kuvaaminen sopii heille.
Muista, että voit Facebookissa jakaa paikallisiin ryhmiin mainoksia, joissa pyrit kiireeseen: ”Olemme leikkaamassa nurmikkoa tänään tällä alueella ja meillä on 3 vapaata paikkaa – ota yhteyttä.” (Se voi olla tuo 3 vapaata paikkaa vaikka kalenterisi on tyhjä.) Tällä on tarkoitus luoda kiirettä ihmisille, jotka tekevät mitä tahansa saadakseen paikan, kun niitä on rajoitetusti saatavilla.
Asusteiden kohdalla tarvitset siistit vaatteet, kun menet viemään jatkossa flyereita. Alkuun mene ihan omissa vaatteissasi, tai jos sinulla on ylimääräistä sijoittaa, osta ainakin lippalakki/pipo oman toimintasi logolla, jolloin annat heti ammattimaisemman kuvan asiakkaalle, kun käyt jakamassa flyereita. Ja aina kun teet työn, tullaan tuohon seuraavaan vaiheeseen markkinointia eli magneettitarroihin: näissä voi olla ihan yksinkertaisesti sinun logosi ja teksti ”Olen alueella tekemässä X” ja puhelinnumero. X:n tilalle tulee toimintasi, jolloin ohikulkevat ihmiset näkevät, kuka tekee. Kun teet työn huolella, esim. tuo nurmikon leikkuu, niin naapurit katsovat tuota nurmikkoa ja haluavat itselleen kanssa. Toinen tapa on markkinoida tarjouksilla ”Nurmikon leikkuut tämän viikon 10 % alennuksella vain uusille asiakkaille” -tyylisesti, mutta tähän voit käyttää tekoälyä helpottamaan markkinointiviestien kirjoittamista.
Kotisivuja et välttämättä tarvitse, mutta jos haluat, voit rakentaa ihan peruskotisivut jollain valmiilla työkalulla, jossa kerrot, mitä teet, millä hinnalla, ja sieltä linkit some-kanaviin ja arvosteluihin. Kun olet tehnyt työn asiakkaallesi, voit tarjota heille mahdollisuutta arvostella palvelusi, jotta saat hyviä arvosteluja, ja asiakkaiden kohdalla, jotka tilaavat sinulta aina uudelleen, kannattaa kysyä: ”Hei, voisitko kirjoittaa arvostelun minun toiminnastani, koska se auttaisi minua.” Eli vetoa ihmisten tunteisiin ja siihen, että arvostelun antaminen on ilmainen tapa auttaa sinua omassa toiminnassasi. Tietty yhteydenottolomake ja ajanvarauskalenteri olisi hyvä olla sivustolla, jotta saat käyttäjiä muutettua liideiksi, mutta seuraavassa osiossa käyn läpi, miksi kotisivu ei välttämättä ole pakollinen tai tarpeellinen.
Hustlaajan työkalut työiden seurantaan ja hankintaan
Mitä nopeammin otat käyttöön työkalut ja toimet, joilla seuraat asiakkaita, sitä tehokkaammaksi teet oman toimesi. Tarvitset hyvän ajanvarauskalenterin, jossa seuraat asiakkaitasi ja listaat niitä. Asiakkaiden hallintaa varten ihan perus Google Sheets -tiedosto käy todella hyvin ja riittää pitkälle: listaat sinne asiakkaan nimen, puhelinnumeron, sähköpostin, osoitteen ja työt, myös osion ”säännöllinen/kertakeikka”, jotta tiedät, mitä teet sitten jatkossa. Me halutaan kerätä paljon asiakkaita ja pyrkiä pitämään toiminnan nimi samana, koska kun sulla on pitkä lista asiakkaita, joille voit kohdistaa sähköpostikampanjoita ja saada kertaluontoiset keikat mahdollisesti säännöllisiksi asiakkaiksi, niin loppuviimein se, kenellä on eniten säännöllisiä työkeikkoja, menestyy parhaiten.
Työkeikkoja varten voit aluksi mennä ihan Google Kalenterin kanssa ja täyttää sinne keikat, mutta tulevaisuudessa, kun toiminta kasvaa, tarvitset järjestelmän, joka hoitaa asiakkaiden tiedot, työkeikat ja jopa reitit puolestasi – jolloin pääset rakentamaan järjestelmän, joka tuottaa rahaa. Nämä kannattaa ottaa heti alkuvaiheessa käyttöön, koska näitä työkaluja sinä käytät, kun toimintasi laajentuu.
- Google Sheets (asiakastiedot)
- Google Calendar (tehtävät/keikat)
- RouteXL (reittisuunnittelu)
- Calendly (ajanvaraukset → Google Kalenteriin) tai vaihtoehto Setmore
Mailchimp on hyvä ja ilmainen sähköpostityökalu, jolla voit lähettää asiakkaillesi sähköposteja nopeasti. Tänne luot tarjouksia tai muita houkuttelevia keinoja saada asiakkaita lisää, kun taas säännöllisille keikka-asiakkaille voit tarjota sähköpostilla mainosta ”suosittele meitä kaverillesi ja saat 20 % alennuksen seuraavasta siivouksesta”, jolloin asiakkaasi mahdollisesti etsii sinulle uuden asiakkaan, joka voi olla se seuraava säännöllinen keikka. Keikkoja tulee kerätä siihen pisteeseen, että kalenteri on oikeasti täysi – jolloin me mennään siihen vaiheeseen, että laajennat toimintaasi, eli skaalauskurssille. Sähköpostien kanssa spämmi eli jatkuva lähetys ei kannata – muutaman kerran vuodessa voit lähestyä asiakkaita sähköpostilla.
Nyt tullaan sitten siihen pisteeseen, että me laitetaan sut esille myös muissa alustoissa, jotta saadaan enemmän huomiota keskitettyä sinuun ja sitä kautta keikkaa sinulle. Muista, että tässä koko kurssissa tarkoitus on päästää se laiska versio sinusta pois ja ottaa se versio tilalle, joka TEKEE eikä selittele.
- Remppatori (remontit/kiinteistöhuolto sekä siivous ja kuljetus)
- Urakkamaailma (iso kilpailutuspaikka, tarjouksia erilaisista työtehtävistä)
- Kodinplaza (lumityöt, nurtsit ja muut)
- Doneapp (pienet rempat, asennukset, muutot yms.)
- Rover (lemmikkien hoito)
- Yoopies (lemmikkien hoito)
- Care (lemmikkien ja lastenhoito)
- Sitly (lastenhoito)
Muista, että näitä vastaavia sivustoja on olemassa muitakin, ja vain se, joka oikeasti tekee ja on esillä, voittaa keikkoja ja saa asiakkaita. Jos noudatat koko kurssiani ja opiskelet niitä asioita, jotka parantavat sinua henkilönä, tulet varmasti menestymään, koska jokaisella asialla, mitä opetan kurssini aikana, on vaikutus johonkin asiaan, joka tuo rahaa sinulle jatkossa.
Miten hinnoittelen palveluni oikein ja tehokkaasti?
Palveluiden hinnoittelu lähtee siitä, että sinä vaihdat aikasi rahaan – ja sinun tulee huomioida ajaminen yhtenä osana, kun teet työkeikkoja. Ajamiseen ei saa kulua liikaa aikaa ja voit laskuttaa asiakkailtasi ajokilometrit, mutta muista: tee aina sellainen reittisuunnitelma, jonka varrelle osuu monta työtehtävää ja saat hoidettua ajamisen 10–15 minuutin sisällä. Se voi aluksi olla vaikeaa, koska töitä ei tule ovista ja ikkunoista ennen kuin kasvatat mainetta, joka myy sitten itsestään.
Mutta aluksi sinun tulee huomioida hinnoittelussasi se, mitä haluat tehdä. Otan tähän esimerkkinä keskiverto suomalaisen, joka tienaa keskimäärin noin 46 800 euroa vuodessa. Työtunteja kertyy vuodessa noin 1 760, jolloin työssäkäyvän keskipalkka on noin 26,5 € tunnilta. Jotta hustlaaminen tulee sinulle kannattavaksi, kannattaa tähdätä vähintään 63 euron tuntipalkkaan jos teet MA–PE töitä (noin 1 920 tuntia vuodessa) tai noin 45 euron tuntipalkkaan jos teet MA–SU töitä (noin 2 688 tuntia vuodessa). Näin ansiosi nousee yli 10 000 euroon kuukaudessa. Tämä voi aluksi tuntua kovalta, ja usein todellinen haarukka asettuu 50–90 euroon tunnilta – mutta sekin on jo reilusti enemmän kuin palkkatyössä keskimäärin.
Hinnoittelussa kannattaa myös muistaa lisäpalvelut, koska jokaisessa palvelussa pystyt myymään enemmän. Esimerkkinä nurmikonleikkuu, joka on peruspalvelu – ja tähän myyt kylkeen trimmauksen, nurmikon ilmauksen ja lannoituksen, jolloin sinulla on peruspalvelu ja tarjoat lisäksi extrapalveluita, jotka tuovat sinut lähemmäs tuota 70 euron tuntipalkkaa, johon kannattaa tähdätä. Skaalausosiossa käydään läpi, miten sä muutat henkilönä toimimisen siihen, että palkkaat työntekijöitä ja sitä kautta muutat toimintasi oikeaksi yritykseksi, joka voi tuoda sinulle rajattomasti rahaa kuukaudessa – koska tulojen katto on vain numero, minkä sinä asetat oman pääsi sisälle, ja kurssini aikana olet oppinut, ettei rajoja oikeasti ole.
Hustlaus alkaa pienistä palveluista, mutta erotat itsesi tekemällä enemmän ja paremmin kuin naapuriapu. Valitse yksi selkeä palvelu, hinnoittele rohkeasti ja etsi asiakkaat aktiivisesti – flyereilla, somessa ja paikallisissa verkostoissa. Hyödynnä ilmaisia työkaluja (Sheets, Calendar, RouteXL) ja rakenna asiakaslistaa jo alusta asti. Jokainen työ on mahdollisuus tehdä vaikutus ja saada toistuva asiakas. Kurinalainen tekeminen, asiakastyytyväisyys ja näkyvyys vievät sinut nopeasti siihen pisteeseen, että hustlaus muuttuu kassavirraksi ja poluksi kohti yritystoimintaa.